14.1.2022

הישרדות VIP עונה 4 - פניני הלשון של משתתפי התוכנית - השלמות

 


  • ליטל - [על ההתנהגות של שבט קפרה כלפיה] - אם הם היו מתנהגים אחרת זה היה מרים לי לגמרי. כשאני רואה מולי בן אדם פגוע, כמו שקרה לי באופן אינסטינג עם בני, כשאני רואה בן אדם מפורק, אוטומטית בשבילי זה להרים אותו ולעשות איתו משהו חיובי.
  • עידן - המשחק שלי מגיע ממקום אסטרטגי גרִידא.
  • רגב - יש בי וינריות. אם החלון סגור, אני אבוא מתחת לבלטה ואם לא הבלטה, אני אהפוך את הבית על כל האנשים ובסוף אגיע.
  • רגב - הנפילה שלי במשחק כתוצאה מהעירבוב הזה הרגה אותי [לערבב מישהו - לבלבל אותו].
  • רגב - על כל פניה קיבלתי קיר בפרצוף ונגמרתי.
  • ליטל -  במסיבת פיג'מות - עכשיו ריקוד הטימטום [ריקוד בתנועות מטומטמות]
  • ליטל - שמחת זקנתין בראש חוצות
  • אלינה - ישראל, אני מסתכלת עליך ומקבלת רטטים.
  • אלינה - ליטל, את יהלום, כל משפט שלך זה למסגר.
  • אלינה - ליטל, האמת שלך זה דבר שבא לי לשחות בתוכו.
  • אסי לאלינה - כל יום שאת פה את שואבת אותי אלייך, באהבה ואיכפתיות, כמו שואב אבק.
  • ליטל - ישראל, שימדורה, אין לי מה להגיד עליך, אתה משדר כריזמה, אנשים רוצים להיות סביבך ברמה של מגנט.
  • אילנה מלכת הביקתה - יש פה המון אקשן, העלים זזים כל הזמן, הגלים מגיעים וחוזרים כל הזמן.
  • אסי לליטל - היום אנחני לוקחים את משימת הפרס, אוכלים טוב ואמן.
  • ליטל - אני מחכה בנרות, כמו חנוכיה, לראות את הפרצוף של ירדן ועידן. אני רוצה לראות איך המימיקה משתלבת בפרצוף האסטרטג שלהם.
  • חרוז של אלה - עכשיו ההצגה מתחילה, החוזרת חזרה לפעולה.
  • חרוז של אלה - בתפקיד הראשי אלה איילון, פרס ראשון.
  • ישראל - סמרטוט נמצא לפעמים על הרצפה, לפעמים על השיש.
  • ישראל על בני - כרגע אתה מנגב את השיש.
  • ליטל - אלינה לא מניבה תוצאות, היא עושה לנו סבטוחה, רק נוגעת.
  • גיא - בלי יותר מידי זמן למהלכים, תוכניות או אסטרטגיות.
  • אלה - זה מדהים כמה בני אדם חושבים לפעמים שמישהו יתאבד בשבילם. 
  • אלה - רגב אוהב להתמסכן ואני לא אוהבת אנשים שמתמסכנים.
  • ישראל - אם נשמע כל מה שהולך שם, נבין את כל הסחל'ה.
  • ליטל - הם הולכים לקבל עצם בגרון, מקווה שיש פרמטיק להנשמה. 
  • ישראל - על כוסית כולם חברים. מה קורה אחרי שנגמרת הכוסית?
  • ליטל - חשבתי שזה כמו בגן שעשועים - צ'יפסי.
  • אסי - בוא נתקתק את זה, טיק, טיק, טיק.
  • ליטל על בני - מסומן לך, יא פסארה. 
  • גיא לבני - היה שלב שדאגתי לשלומך, קלעת את הקוקוס על עצמך.
  • ישראל - יש לנו שלוק חיים, ספרינג, במקום ה[שְׁתִית] הזה [מים].
  • ישראל - שיפודים של מקקים, בטעם פיצוחים.
  • ליטל - רגשי טבעי [על הקשר בין אסי לאישתו].


אין תגובות: