10.1.2022

הישרדות VIP עונה 4 - פניני הלשון של משתתפי התוכנית - פרק 12



  • ישראל לליטל כשהוא עובר שבט - קצת חופש מכל הקָסְקָסֶה הזה.
  • ליטל - כרגע האנשם הכי משעממים, הכי בשאלים, הם השולטים כרגע.
  • אלינה - מצב בּוּקְרָף [מצב שבו אף אחד לא נבוך, אבל גם אף אחד לא יודע מה להגיד]. 
  • ישראל - קָאפִּיש. מצב קאפיש זה כנ''ל. בוקרף פיל מישמיש.
  • ליטל לבני על היריבים - הם לא הפסיקו לעשות את הבָּרְחָשִׁים שלהם. 
  • בני - רָחָשׁ בָּחָשׁ
  • ליטל על ירדן - לבוא ולדפוק את החיוך המתנשא הזה, לא אוֹכֶל אצלי.
  • ניקול לליטל - ללכת להתלכלך עליהם סתם מכניס אותנו אצלי עודי יותר לָמָרְמָרָה. 
  • ליטל על המעבר של ישראל לשבט השני - וואו, אכלת עכשיו זָרְנוּג שאין דברים כאלה. 
  • ניקול על ישראל - זאת בגידה, משורש המילה, ב.ג.ד.
  • אלינה על בני - פשוט הרגשתי שבני הוא הילד השָׁתוּק הזה, שלא מצליח להגן על עצמו.
  • ניקול על ישראל - הנָחְשׁוּש הזה הלך עכשיו. דפק חיוך על הפנים. איזה נחש מתחת לקָש. 
  • ליטל - אני שונאת את [שבט] אנטינג אנטינג. עף להם התחת.
  • ניקול על ישראל - כשיש זבל, צריך לזרוק אותו. הזבל לקח את עצמו ברגליים והלך.
  • עדי החבושה - אני נראית כמו המָגְעוּלִיוֹת של ה''בראץ'' [סדרת בובות].
  • ליטל - אתה יכול להיות צמוד למטרה, הדרך שלך עקומה ואתה תשאיר רק את העָקוּמָה, זה מה שיזכרו ממך. 
  • ליטל על ישראל - הוא עשה את זה בעזות. לי היה סגנון קצת, בשפה שלי, מְשׁוּמָה [אי נעימות].
  • ניקול על ישראל - הרגשתי שהוא שלי מהבית, שהוא בן אדם שלא יתן אותי לָעֶצֶב. 
  • ניקול - כשגבר בוגד באישה ואומר לה ''זה חד פעמי'', ה''חד פעמי'' בא בחבילות של מאה.


אין תגובות: