16.1.2022

הישרדות VIP עונה 4 - פניני הלשון של משתתפי התוכנית - פרק 15



 

  • ירדן לבני - יש בינינו חיבור כִּיָפִי
  • ליטל - העולם שלנו עגול. היום אני למטה, מחר אתה מתחת לאדמה. הם צריכים להודות לי שאני נמצאת שם, החיב''סים [החיים בסרט] האלה.
  • ישראל - יש לנו עוד עשרים וארבע יום, וואלה, זה עובר צ'יפס. הצבא פִיקֶס אותי. 
  • ישראל לדויד - נלחמת? ספר איזה מור''ק.
  • אסי לאלינה - מה שאת עברת, אני ברוורס עברתי.
  • ישראל לזוהר - אני מסתכל עליך. העיניים שלי עליך, עיני עֶינָייךָ.
  • ישראל - לפעמים צריך ל'נָכֶל'' את זוהר, שהוא בתכל'ס האויב שלי.
  • אסי על בני ודויד שבדו-קרב - אחד לא משימתי, השני משימתי בעליל.
  • ליטל על בני במשימה - יאללה כָּפָּרוּנִי פָנוּנִי נו.  
  • סמיון - בבקתה היום ישראל אמר שאני חצי קלאץ', אין לי כח. אם אני חצי קלאץ' אז מה אסי, אגזוז? 
  • ליטל - להתמודד מול ירדן, אלינה, מָרְבוּנָה, מה זה בא ברע. 
  • ישראל - אני חתול רחוב, תמיד נופל על הרגליים, ובחיים לא לתוך המים.
  • ליטל על הדרוג החברתי שלה - זאת לא התקדמות, עשו לי טובה, אבל על הזָבִי של פָּפִינוֹ, העיקר אני אוכלת. 
  • אלינה לגיא - הָיוּשׁ [היי]
  • ירדן - אמת, הפרס שווה רצח.
  • ליטל - אחר שלושה חדשים, לבערך, כל הסיפור על ראובן התפוצץ לי.
  • אלינה לעדי - המצב חָרְבָּנָא, הא.


אין תגובות: