21.10.2021

הישרדות VIP עונה 4 - פניני הלשון של ליטל סמדג'ה ומשתתפי התוכנית הנוספים - פרק 4 - נקמה




אלה על בני - בני הכי מקשה על כולם. הכי בלתי משימתי.


ישראל לאילנה - היית צריכה להיות עם שכל ולהתבונן מבט אחד וחצי קדימה... את עוד פעם נופלת להתקרבנות וזה לא עובד בהישרדות. 


סמיון - יש לי שפעת חזקה ואני מרגיש שנתתי נידה. 


אסי אל אלה, שמזיזה את הראש מצד לצד שוב ושוב - מעיפה מים.


ליטל - מי ילך לביקתה? צריכים לקטע הזה אנשים שיודעים להפוך את הצד השני.


אלה על בני - הוא לא נראה בדיוק השחקן ההוליוודי, שמשאיר אחריו שביל של נצנצים ואור זרקורים.


גיא - במקום הראשון בדרוג החברתי, סמיון, טבאריש שבע שקל.


ליטל - אני מרגישה מנודה, אני מרגישה שקמים לי בפרצוף. הם לא יודעים איך לאכול אותי. יש להם מידי פעם חָנַקוֹת ממני. הדיבור שלי קיצוני לכולם. הכניסו אותי לקבוצה של עכברים באנטיביוטיקה.


ליטל - יש לי תסביך שאף אחד לא יכול להשפיל אותי. זה מעלה לי את הקופסא. 


ליטל - כולם על האופי שלי.


אסי - איזה אנשים מוזרים מקסימום יש פה.


ליטל על עידו וירדן - אלה אנשים צהובים. זה מה שנקרא, הצהוב של המיץ של הצהובות של הלימון של האוכלוסיה.



 

אין תגובות: