20.10.2021

הישרדות VIP עונה 4 - פניני הלשון של ליטל סמדג'ה ומשתתפי התוכנית הנוספים - פרק 3 - כולם נגד ישראל

 


ישראל על הניסיונות להדליק אש - הפתגם אין עשן בלי אש זה חרטא - יש עשן בלי אש.


אסי לרגב הזמר - שידעתי שתהיה בשבט אמרתי יהיו פה מוֹעָבְטִים [מופעים] של החיים. 


בני לנאוה - את באה עם תיק-תק, מזוודה. 


אלה על בני - בני מעצבני.


אלה על הנדנדה - אני כזאת לה לה לה, נהנית לי בנדנדה, עומדת איתנה.


ישראל - ההחלטה את מי להדיח יושבת על פערים תרבותיים. אנחנו פורח מידי בשבילם.


ליטל על המצב הקיומי במועצת השבט - אין לי מילים. שלי לא יהיו מילים? זה אומר וואו.


ליטל במועצת השבט - אני יכולה עכשיו לדבר? כי אני הולכת להָסְתים פה הרבה דברים.


ליטל - יש בסט שתי סגנונות, אבל קבוצה אחת.


ליטל על קשיי התקשורת מול סמיון - ויקום הגזר וינסה...הוא מוציא אותי מפה בלאטית קטנה.


ליטל - אני נתפסת לאנשים בסטיגמטיות הראשונה כאילו אני איזה פָרְלוּחָה, שטותניקית, או כאילו לא ברורה וילדה, או כאילו רעשנית וצוּמי.


ליטל - מי אהב או לא אהב אותי? הוא - אהב אותי, היא - לא אהבה אותי, הוא - חצי כוח.


ישראל - אילנה הרגישה שאין לה אפשרות להנכיח את עצמה בצורה משמעותית בשבט, ודחסה את עצמה לעניינים.


ישראל לאילנה - אני מדבר, לא בכל ביט להכניס את המילה שלך.


ישראל - ההנכחה של אילנה גרמה לאנטגוניזם.


ישראל על אילנה - אני חושב שמפעת גילה וכבודה ורַזוּמ‎ַה, אז לא כולם ניגַשי [מלשון נגיש] להגיד. אני קצת יותר קופצני יותר בקטע הזה. 


ישראל לאילנה - אני יודע להשתמש בכוח, בשכל ובלב ושרדתי מקרים שאת לא תחלמי בעוד שני גלגולים.


ישראל עוד פעם - את עוד פעם נופלת להתקרבנות.


ליטל לישראל שאומר שאין פה מקום לתסביכים. - אתה התסביכן הראשי.


אסי לאלינה - מה חשוד לך אצלי?



אין תגובות: