18.10.2021

הישרדות VIP עונה 4 - פניני הלשון של ליטל סמדג'ה ומשתתפי התוכנית הנוספים - פרק 2 - הדחה ראשונה

 


ליטל עם ישראל על אילנה - דעתה לא היתה בזמן הנכון, לא במקום הנכון ולא מול הבן אדם הנכון.


נאוה לבני בשיחה על המשפחה - עוד פעם אמא שלו וסבתא שלו וגוֹדָתוֹ.


זוהר על ישראל - הוא ילד, אבל אני לא מסתכל על נפנופי כנפיים ולא על לוח המודעות שכתוב לו על החזה.


ליטל - כשראינו את האורז, זה היה שמחת זקנתין בראש חוצות.


סמיון - אני במשימת פוטין.


עידו קוז'יקרו - גם תרנגול עיוור מוצא גרגר.


סמיון - אני קם בבוקר, לוקח חתיכת עוף, אורז בלאט, מיונז.


סמיון - מאה גיטרות לא שוות אש אחת.


ליטל לעידו - אתם מעלים את עצמכם על ידי הנחתה של מישהו, אני לא מונחתת.


ליטל על ירדן ג'רבי - את באמת בן אדם די מאד ערכי ועקרוני.


אילנה - אני לא רגילה שמתנהגים בחוסר כבוד. אני נותנת כבוד לנמלה.


ישראל על אביבה - יש בינינו פערים תרבותיים מאד גדולים, אנחנו פּוֹרָח מידי בשבילם.







אין תגובות: