9.12.2021

הישרדות VIP עונה 4 - פניני הלשון של משתתפי התוכנית - פרק 11 - העיסקה בין בוזגלו וישראל



  • ישראל על סמיון - התהפך כמו מסטיק
  • ישראל - הם התנהגו נכלוליים
  • ליטל - אין אדם יותר נחשוש מעידן. כאילו אני לָמְלָ''ם, לא מועיל לא מזיק. הוא קודם כל בודק ומְרָדֶר [שילוב מרדד ורדאר]. הוא וג'רבי נוכלים על-חלל. 
  • ליטל על ג'רבי - לא אוהבת את הפרסונל
  • ישראל - אני חושב שלגברים נוחת הטסטוסטרון לידי.
  • ליטל - זה היה שיתוף פעולה שאין דברים כאלה, אימאל'ה על אבאל'ה.
  • ישראל - אפילו את המחשבות של עצמי לא יכולתי לשמוע, מרוב הכאוס והבלגאן שהלך שם.
  • ישראל - מה קורה? שבט פְלּוּפִּים.
  • ליטל - אך הם הרימו לי באותם רגעים, עף לי הסכך.
  • ליטל - את לא הולכת לשתות, את הולכת לנשום את המיץ הזה.
  • ליטל - מִיל [שילוב בין מיליליטר למטבע מיל] אני לא משאירה בבקבוק.
  • אסי - איזה מְכוּבָּדוּת
  • זוהר - אני יצאתי פיתה. אני מנסה לרכך את הבֶּד-וֶוייבְּס בינינו.
  • ליטל על עידו - טעות מהלכת.
  • ישראל - אני צריך קצת חופש משבט קפרה, קצת חופש מכל הקָסְקָסֶה.
  • סמיון - מה יש לך אחי, גיבור, בעל הבית? תן בדיחה!
  • ישראל - אני ברגע קריטי בשבט, אני על הקָשְׂקָש. דחפו לי אותה בהפוכה.
  • ליטל על ניקול - איזה אושר, הביאו לי עכשיו מלאך, חיזוקית של הדס. 


אין תגובות: