24.4.2016

מפרץ חיפה בעתיד - הצעה לשדה תעופה בינלאומי

מפרץ חיפה בעתיד בהתאם לבלוג בחצר האחורית של חיפה
המפה היא של תכנית עבור שדה תעופה בינלאומי במפרץ חיפה, אשר יהיה בשילוב עם נמל ימי.
ההגדלה מראה בבירור גם את 2 המפות הקטנות מתחת. המפה מימין מראה את מפרץ חיפה כיום. המפה משמאל, עם הכתמים הצהובים, היא של מפרץ חיפה על פי תוכניות ממשלה הרות-אסון.
תוכניות אלה, שהן כבר בשלב בניה מוקדם, הן עבור נמל מכולות ענק בשליטה סינית.
לנמל זה, שכינויו 'נמל המפרץ', אין שטח עורף לוגיסטי טבעי, כך שהכוונה היא להשתלט על שטחי שדה התעופה ופארק הקישון. דבר זה יבטל כל אפשרות לקיומם! זה יחסל אותם!
נמל המפרץ ישמש גם כמסוף דלקים ענק, עבור בתי הזיקוק המורחבים, מהלך אשר יחרוץ את גורלו של מטרופולין חיפה. הוא יחסום כל אפשרות להתפתחות שלו. גרוע מכך, זה יגדיל את שיעור הסרטן באזור, שהוא כבר גבוה מאוד, בגלל זיהום האוויר שננעל מעל המפרץ בעל צורת האצטדיון.

2 המסלולים באיור משקפים תפיסה תכנונית חדשה, של מסלול אשר ניתן להארכה לים בשילוב עם מחסום גלים ורציפים עבור נמל ימי. המסלול הוא "צלע" של הנמל.
האורכים של 2 המסלולים מבוססים על המדף היבשתי של המפרץ, כפי שניתן לראותו על ידי ההבדל של צבע המים.
המסלולים הם המשך של המסלול הקטן של שדה התעופה הנוכחי, שהוא כשר כיום רק לנחיתות מטוסי נוסעים קטנים. 2 המסלולים המוצעים מתאימים לנחיתות מטוסי בואינג 747 והם באורך של כ-3,500 מטרים כל אחד.

סינגפור, אשר יש לה את הנמל הימי הגדול בעולם, היא מדינה משגשגת בזכות שדה התעופה הבינלאומי שלה, אשר זכה במשך 4 השנים האחרונות ברציפות בתואר נמל התעופה הטוב ביותר בעולם. ההשוואה לכלכלה המתפוררת של חיפה מתבקשת מאליה.

הגורמים הירוקים במטרופולין חיפה עושים מאמצים נואשים כדי להפוך על פיהן את החלטות הממשלה הקטסטרופליות. ללא עזרה מבחוץ, סיכוייהם הם קלושים.

אין תגובות: